Gäst bloggare

Hejsan! Van en tävling förut att jag skulle få en egen kategori på den här
bloggen och göra inlägg lite då och då.
Jag har själv en blogg som heter
http://torismile.blogg.se/ och där bloggar jag om lite allt möjligt, mest om
mode och mitt liv.
Lägger upp mycket inspirations bilder och en videoblogg då
och då 😉

Jag som skriver heter Tora Juhlin och är en snart fyllda 14år
gammal thös som bor lite utanför stockholm.
Älskar att fotografera och
designa/sy kläder, drömmer om att bli en känd designer när jag blir stor!

fritiden tycker jag väll som alla andra tonåringar om att vara med mina vänner,
shoppa och ha allmänt kul.. 😉

Inläggen som jag gör på den här bloggen
kommer vara ganska lika mina egna eftersom att dom på nått sätt ändå ska
representera mig och min blogg

Ses någon gång i framtiden allehopa!

Lämna en kommentar